Nyní jste zde:  »  Jak objednat  »  O Orders

ACE SPORT

o ORDERS

K čemu slouží ORDERS ?

Pomocí WIZARDa si vyberete a nakonfigurujete produkt(y), které nakonec potvrdíte (pokud jste přihlášeni) a tím je vytvořena poptávka/objednávka v systemu ORDERS.

V objednávce se na základě vybraných produktů vytvoří prázdné "soupisky", a vy můžete využít v aplikaci ORDERS - např. komunikaci pro upřesnění poptávky/objednávky, aniž byste sáhodlouze popisovali co poptáváte.
V případě, že se z poptávky stane objednávka, slouží ORDERS dále k níže uvedeným funkcím.

Přhlášení do systemu

Do objednávkového systemu se přihlašujete pod uživatelským jménem a heslem,
které jste si zvolili a uložili při registraci.
V případě že jste údaje zapomněli, můžete si je vyžádat na přihlašovací stránce do objednávkového systemu ORDERS. Přihlašovací jméno a nové heslo Vám budou odeslány na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci.

Co ORDERS umožňuje

  • komunikaci ohledně konkrétní zakázky, s možností vložení příloh
  • prohlížení náhledů, jejich odmítnutí a připomínkování a konečného schválení
  • doplnění, či úpravu soupisky dokud není zakázka zamčena
  • snadné doobjednávání na základě již realizovaných zakázek
  • přehled všech realizovaných a probíhajících zakázek
  • neustálý přehled o stavu probíhajících zakázek

a mnoho dalších, pro Vás i nás ulehčujících a čas šetřících funkcí.

Orientace v objednávkovém systému

Levé menu

  • Objednávky -možnosti

    • zadání nové a upravení zadané objednávky (je nutné vybrat zakázku pro úpravu)
    • zadání doobjednávky z již realizované zakázky (z hotové nebo zamčené objednávky - kopírovat a vytvořit doobjednávku)
    • upravení stávající objednávky, doobjednávky (dokud není zamčena z důvodu převzetí do výroby)
  • Zamčené objednávky

    • jsou zakázky již převzaté do výroby - nelze upravovat, jen kopírovat a vytvořit doobjednávku z dané objednávky
  • Hotové objednávky

    • doposud realizované zakázky - lze kopírovat a vytvořit doobjednávku z dané objednávky
  • Wizard

    • provede Vás výběrem daných výrobků určených pro následný tisk, z nichž je sestavena objednávka (lze jen "prolistovat" pro představu o daném výrobku)

Pravé horní pole

  • Seznam objednávek

    • obahuje záhlaví objednávek - číslo, název, informuje o datumu expedice a stavu objednávky, po označení dané objednávky - vztahující se soupiska, komunikace a náhled(y) ve spodním poli

 

Pravé spodní pole

  • Komunikace

    • probíhá na úrovni dané objednávky, kde můžete mimo zpráv vkládat soubory potřebné pro vytvoření náhledu designu (pokud jste při registraci označili "Upozornění emailem" (dopuručujeme označit), je na Vámi zadanou adresu zasílán infomail o zprávě v systemu)
  • Náhled(pro design)

    • zástupci souborů s náhled(y), které
      • připomínkujete = neschvaluji + do komunikace připomínky
      • schvalujete
  • Soupiska

    • každý řádek = položka soupisky, kde určujete velikost, množství, popřípadě očíslování, označení A C, jmenovky
      • nový - přidá řádek soupisky
      • upravit - editujete vybraný řádek soupisky
      • smazat - smaže vybraný řádek (řádky) soupisky
      • export - exportuje soupisku do exelové tabulky

Klávesové zkratky

Pro výběr několika řádků platí standartní Ctrl, Shift jako ve Windows

Pokud máte jakékoli nejasnosti nebo připomíky k objednávkovému systemu ORDERS, budeme vděčni za Vaše připomínky.